Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/123456789/1351
Título: SÍNDROME DE DOWN E A INCLUSÃO ESCOLAR
Autores: RIBEIRO, Claudia Renata Alercina Martins
Palavras-chave: Síndrome de Down
Aprendizagem
Inclusão
Data: 10-Dez-2017
Resumo: Reflects on the importance of special education for the training and development of children with Down Syndrome, with emphasis on the influence of early stimulation in relation to language acquisition. It goes through neurological, psychological, anatomical and pedagogical approaches, aiming to broaden the field of study, following a sequence related to the complex learning process, describing the relation and importance of the family in the process of language construction.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1351
Aparece nas colecções:PEDAGOGIA

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
ARTIGO Inclusão pós 2017.doc141.5 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.