dc.contributor.author |
COELHO, Mahyris Felix |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-23T19:30:28Z |
|
dc.date.available |
2019-05-23T19:30:28Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1259 |
|
dc.description.abstract |
In the face of what we have already gone through and learned, the education professional needs to have flexibility and creativity in his class, so that his student also learns in this way, becoming a creative and flexible person, in this way the teacher can and should involve the family in some of their classes so that the experience can be passed on, with the help of the family, the child develops his creativity in his daily life, whether it's play time, in the shower or even before bed.
It is of utmost importance that the teacher always innovate in his / her creativity in the classroom, making his students become more and more interested.
Based on this information educators need to develop activities that enhance creativity in the classroom and that involve the participation of the family. |
pt_BR |
dc.description.sponsorship |
Assevera que, o profissional da educação precisa ter flexibilidade e criatividade em sua aula, para que seu aluno também aprenda desta forma, se tornando uma pessoa criativa e flexível, desta maneira o professor pode e deve envolver a família em algumas de suas aulas para que a experiência possa ser passada para frente, com a ajuda da família a criança passa a desenvolver sua criatividade no seu cotidiano, seja na hora de brincar, no banho ou até mesmo antes de dormir.
Contempla a importância do professor sempre inovar nas suas criatividades em sala de aula, fazendo com que seus alunos se interessem cada vez mais. Desenvolvendo atividades que potencializem a criatividade em sala de aula e que contenha a participação ativa da família. |
pt_BR |
dc.subject |
Desenvolvimento |
pt_BR |
dc.subject |
Criatividade |
pt_BR |
dc.subject |
Flexibilidade |
pt_BR |
dc.title |
O DESENVOLVIMENTO DA CRIATIVIDADE EM CRIANÇAS DE 3 A 5 ANOS DE IDADE |
pt_BR |