Utilize este identificador para referenciar este registo:
http://hdl.handle.net/123456789/1351
Título: | SÍNDROME DE DOWN E A INCLUSÃO ESCOLAR |
Autores: | RIBEIRO, Claudia Renata Alercina Martins |
Palavras-chave: | Síndrome de Down Aprendizagem Inclusão |
Data: | 10-Dez-2017 |
Resumo: | Reflects on the importance of special education for the training and development of children with Down Syndrome, with emphasis on the influence of early stimulation in relation to language acquisition. It goes through neurological, psychological, anatomical and pedagogical approaches, aiming to broaden the field of study, following a sequence related to the complex learning process, describing the relation and importance of the family in the process of language construction. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1351 |
Aparece nas colecções: | PEDAGOGIA |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
ARTIGO Inclusão pós 2017.doc | 141.5 kB | Microsoft Word | Ver/Abrir |
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.